Wednesday, September 26, 2012

Raptai Hari Ketiga

Salam semua...
Petang nie sekali lagi raptai diadakan untuk pelajar-pelajar.  Terpaksa buat dua kali pada sebelah petang kerana tidak mahu mengganggu P&P pada sebelah pagi, dan bila dijalankan sebelah petang waktu begitu singkat jadi perlu diadakan sebanyak dua kali untuk kerja-kerja menyusun pelajar dan sebagainya.
Kerja-kerja untuk menghias pentas telah mula dilakukan.  Back drop baru sahaja siap dan mungkin akan dipasang esok.  Mengikut kata Dean, kerja-kerja menghias pentas hanya akan siap sepenuhnya pada hari Jumaat supaya ada unsur-unsur surprise pada pagi Sabtu itu.  Wah tak sabar nak tengok pentas bila siap nanti.
Cikgu-cikgu yang bertugas turut berada di dewan untuk membantu perjalanan raptai yang dijalankan disamping mengawasi disiplin pelajar
Pelajar-pelajar yang telah mengambil tempat masing-masing untuk raptai yang yang diadakan petang tadi bermula pukul 3.00 petang sehingga pukul 5.15 petang.
Raptai hari nie bermula dengan menyambut ketibaan tetamu kehormat bermula dari pejabat sekolah dengan paluan kompang sehingga masuk ke dalam dewan.
Pelajar 5 SKM 1 yang memang suka bergambar dan Hazli dalam gambar di bawah nie memang minta diambil gambarnya semasa latihan dijalankan.  Jadi ambil la dan letak di sini.
Raptai untuk persembahan juga turut diadakan iaitu persembahan lagu puisi dan nasyid.  Semoga semuanya berjalan lancar seperti dirancangkan.
Esok Khamis, raptai penuh dan terakhir akan diadakan sebelum berlangsungnya Majlis Graduasi, Anugerah Cemerlang Kurikulum dan Kokurikulum Serta Aqiqah 2012, pada 29 September 2012 hari Sabtu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??