Wednesday, September 26, 2012

Raptai Hari Kedua

Salam semua...
Pagi nie pun hujan lebat lagi seperti semalam.  Hari nie ke SMKSM yang terletak di sebelah sekolah je untuk satu sesi ceramah juga.  Mungkin ini yang terakhir untuk tahun nie, tahun depan rasanya tak akan involve lagi untuk program-program seperti ini.  Tambahan pelajar tingkatan 5 dah tiada tinggal pelajar kolej sahaja.
 Entry nie patutnya letak semalam tapi tue la seperti biasa alasannya tak tau sibuk apa entah menyebabkan tak sempat untuk letak semalam.  Jadi dalam masa terluang sikit nie dan sementara menunggu untuk raptai pada petang ini cuba masukkan jugak cerita semalam petang.
 Raptai semalam melibatkan semua pelajar tingkatan 5 yang akan menerima sijil graduasi dan penerima anugerah kurikulum dan kokurikulum.
Cikgu Suhaimi sebagai Pengurus Aturcara memberi taklimat kepada para pelajar tentang perjalanan majlis yang akan berlangsung pada 29 September 2012 ini.
 Selepas itu Puan Hajah Zamrudah pulak selaku  ketua Pengurusan Graduan pulak memberi taklimat kepada para pelajar.
 Setelah selesai semua taklimat diadakan pula raptai persembahan nasyid dan juga lagu puisi. Blur pulak gambar di bawah nie.  Sangat berharap semua yang dirancang berjalan lancar.  Apa pun kerjasama dari semua pihak sangat-sangat dihargai dalam menjayakan program ini.  Semoga program berjaya dilaksanakan tanpa masalah yang besar, insyaallah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??