Tuesday, November 15, 2011

Ehh... Jahat Ke?

Salam semua...
Ehh... pernah jadi tak bila bertembung dengan seseorang one to one, dia siap menoleh ke tempat lain?  Entah la bila dalam group yang ramai boleh pulak bersembang dan bergelak ketawa walaupun tak tau keikhlasannya.  Nanti ada pulak yang kata ala senyum je dan tegur la dia.  Ye.. tapi macam mana nak tegur kalau bila berdepan je dia terus berpaling arah dan buat tak tau je macam saya yang besar nie tak wujud? Selalu tertanya-tanya balik, eh... dia nie marah kat aku ke, aku ada buat salah kat dia ke atau apa?  Bagi saya kalau ada kesalahan pun maafkan dan lupakan, bina balik persahabatan tersebut.  Takkan nak terus simpan dalam hati dan membenci seseorang.  Tak faham dengan orang yang selalu nak tunjuk imej yang baik sedang hakikat sebenarnya hanya Dia yang tahu.  Ok di sini saya ingin memohon seribu kemaafan jika selama ini tutur kata saya yang mungkin ada yang agak keterlaluan.  Macam orang kata to love someone is to know them.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??