Tuesday, May 08, 2012

McD Take Away... Anyone?

Salam semua...
Kalau lapar dan nak makan dengan cepat dan senang selalunya makan di mana?  Kalau tanya masak apa, lagi la tak kan......  Kalau saya la sejak Manjung dah ada Mc D drive-thru nie memang sangat menyenangkan dan mengenyangkan....  Dah lama dah Mc D nie dan gambar nie pun bukan la gambar baru, dua ke tiga minggu lepas.
 Bila sampai kat sini dah mula terfikir-fikir nak makan apa walaupun selalunya dah tau nak beli apa pun.  Tapi still tengok-tengok jugak menu  yang tertera kot ada benda baru yang boleh dicuba.
 Terus bercakap dekat screen tue apa yang nak diorder.  Selalu bila nak makan Mc D suka pegi dari pukul 12.00 ke 3.00 pm untuk Mc Value Lunch dan 6.00 - 9.00 pm untuk Mc Value Dinner sebab masa nie ada diskaunkan.  Tapi bila lapar dan teringin tak kira la pukul berapa pun pegi je la.  Wah cakap macam selalu pegi tapi sebenarnya nak makan mungkin ada la sebulan sekali atau dua je.
Bila dah bayar baru teringat nak ambil gambar.  Masa nie selalu tanya dapat free apa sebab harga melebihi RM 20.00 dan ada sticker Mc D kat kereta kan.  Selalunya dapat apple pie je la.  Apa pun ok la ada jugak dari tak de apa langsungkan. 
Masa kat sini dah rasa seronok sangat sebab dah terbayang dah nak makan fries dan minum air dulu bila dapat, tak sempat tunggu sampai rumah  
 
Tunggu la sampai dia buka tingkap tue dan hulurkan makanan untuk dibawa pulang. Kalau ada jugak drive-thru kat Manjung nie yang jual mee goreng, nasi goreng, nasi lemak kan best.

1 comment:

Anonymous said...

masa mula2 dlu prnha terlajak kedepan n terpaksa undur balik untk ke screen tu ,, sib baik kereta kat blkg satu je klu tidak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??