Monday, May 14, 2012

Tidur Yang Lena

Salam semua...
Mula memang dah nampak pelajar nie tido dalam kelas.  Dah tegur, dia jaga tapi lepas tue zzzz.... balik.  Mula-mula dia tido, kepala masih lagi tegak macam tengah mendengar apa yang diajar..  tapi lepas tue saip mengerekot macam tue.  Kebetulan bilik tempat buat kelas nie ada air-cond sejuk apa lagi tido pun sodap kan....
Saja je masukkan gambar nie sebab tak tau nak letak apa.  Tengok-tengok jumpa gambar nie, buat la satu entry.... hehehe.... walaupun kawan-kawan dia dah bangun dan ucap terima kasih dan keluar dia masih tak sedar.  Lena betul tidonya, apa la yang dimimpikannya???

Ada yang kata cikgu tak pandai ajar dan tak pandai tarik perhatian pelajar sebab tue pelajar lena.    Huhuhu.... cikgu dah buat macam-macam, nampaknya  cikgu kena pergi tambahkan ilmu lagi.... Jom sambung belajar kawan-kawan...

4 comments:

fini zaini said...

ahakss..kelakor lh...kami dlu tdo gak dlm kelas..tp idak le smpai tahap gini teruknya..ahahaha

don freaker said...

Kalo yg tido cam gini pasti la ibu fini..hahahahhaah

jasdy said...

angah(fini),
dia kena belajar cara tido dalam kelas atau dlaam perhimpunan dari ko la ngah ahahahah

Kesuma Angsana said...

msti ada sebab tu.. dan satu lgi saja nak tambah keje2 cikgu huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??