Tuesday, May 15, 2012

Hari Guru Tiba Lagi

Salam semua...
Yeayyy....hari itu datang lagi... 16 Mei setiap tahun diadakan sambutan Hari Guru. Esok kan... Tahun nie sedikit berbeza kerana sekolah telah terpilih menjadi kolej rintis dan sekarang peperiksaan untuk pelajar kolej dan tingkatan 5 sedang berlangsung, Jadi sambutan akan diadakan minggu hadapan walaupun dah terima arahan mengatakan sambutan mesti diadakan esok.  Peperiksaan kolej dibuat serentak untuk semua Kolej Vokasional jadi tak boleh ditangguhkan.
Teacher's Day Greetings 9
Masa hari guru nie la nak tengok seseorang guru tue famous atau tidak dalam kalangan pelajar.  Kalau yang banyak hadiah tue tentu la menjadi kesayangan pelajar kan.  Hrmmm... saya pulak... memang la tak famous kan... ada la jugak pelajar yang ingat dan memberi hadiah, alhamdulillah. Apa pun yang penting kita menjalankan tugas dengan penuh dedikasi, ikhlas dan penuh tanggungjawab. Kepada rakan-rakan guru Selamat Hari Guru dan moga kita terus dapat melaksanakan tugas dengan baik serta bersemangat mendidik anak bangsa menjadi insan yang bekualiti dunia dan akhirat.
Ucapan terima kasih kepada guru-guru yang pernah mengajarku dulu, jasa kalian memang tidak akan dilupakan dan tidak terbalas.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??