Friday, March 09, 2012

Update Notice Board

Salam semua...
Komputer nie memang kena hantar kedai untuk tengok apa problemnya.  Makin lama makin teruk pulak.   Entry nie patutnya nak letak semalam tapi tak boleh nak masuk sampai ke desktop, terus "hang".  Lepas suruh Mahmud tengok dan godek-godek ok, boleh masuk dan terus update blog walaupun macam semput je.  Tapi punya la slow dan jam pun dah dekat 12.30pm semalam jadi terus tak jadi nak publish dan siapkan.  Tidur lagi  best sebab tau dah hari nie nak jalan jauh.
Sebenarnya semalam tak tau nak letak cerita apa, jadi bila minta tolong pelajar siapkan notice board, ambil gambar diaorang dan letak la dalam nie.  Diaorang nie baru je habis ujian jadi bila kata nak minta tolong terus setuju dan suka sebab tak payah nak belajar.  
Biasa la ada yang main-main dan macam-macam ragam tapi alhamdulillah semua rajin membantu dan janji saya untuk siapkan notice board di depan dewan siap. 
Suka betul mereka nie bergambar dan siap bergaya dengan macam-macam pose.  Belajar rajin-rajin ye dan moga berjaya dalam SPM 2012.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??