Thursday, October 11, 2012

Tak Perlu Kesah Lagi

Salam semua...
Iye saya faham kita memang dah tak friend tapi tak la sampai diblock.  Tak tau kenapa tetiba saya terus diblock dan tau la bila dah kena block memang la tak jumpa segala apa pun lagi tentang dia.  Tapi kenapa nak ambil tau kan??? Kenapa perlu kesah???  Tertanya-tanya sebab adakah kerana "conversations" dan "sms" pagi tadi or what???
Sebelum nie pun ada seorang kawan yang sangat baik pada satu ketika dahulu, yang ke mana-mana bersama, study, makan, jalan-jalan dan macam-macam lagi bersama tapi tetiba je terus diblock.  Sangat terasa hokey bila kawan-kawan lain bertanya dan memberitahu, 'eh... im.... add aku la kat fb, dia tak add ko ke?' Tak pe la mungkin semua nie ada hikmah yang tersembunyi, saya je yang tak tahu dan tak nampak lagi. Apa pun mulai sekarang, ada aku kesah???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??