Saturday, October 13, 2012

Banner JJKV Dah Dinaikkan

Salam semua...
Terima 3 banner tentang program JJKV terutama ceramah oleh Ustaz Kazim dan Konsert Kesenian Islam dari pembekal.  Sebelum tue, terlebih dahulu dah pun dapat kebenaran untuk menggantung banner di 3 lokasi sekitar daerah Manjung dari MPM.  Semua nie telah diuruskan oleh Ustaz Syed dan diserahkan kepada saya untuk urusan seterusnya iaitu digantung ditempat yang telah ditetapkan.
 Minta pelajar buka banner untuk ditampal lesen kebenaran dari MPM dan melihat banner tersebut.  Mana yang tersilap di banner telah dibetulkan dan siap untuk digantung.  Kerja-kerja nie diserahkan kemudiannya pada cikgu Zulhafizi dan Shariman.
Setelah selesai menggantung banner, terima MMS dari Ridaudin dan Zulhafizi gambar banner yang telah digantung.  Di bawah nie banner yang digantung di Simpang Ayer Tawar.

Bawah nie pulak banner yang digantung di Sitiawan berdekatan dengan Klinik gigi.  Terima kasih kepada Ridaudin and the gang yang sanggup pergi ke Ayer Tawar seterusnya Sitiawan dan Teluk Muruh untuk menjalankan kerja-kerja menggantung banner.  Minggu depan promosi akan diteruskan dengan mengedarkan flyers program JJKV pula.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??