Thursday, September 22, 2011

163 - iPad

Salam semua...
Dah jadi trend sekarang ke mana-mana orang akan membawa iPad atau Samsung Galaxy Tab.  Lebih kurang la tue.  Memang teruja bila tengok mudahnya dan ringan nak bawa komputer sekarang.  Tapi bila difikirkan tidak ada keperluan yang mendesak untuk memiliki iPad, maka bersyukur la dengan netbook yang ada sekarang (hehehe... nie cakap orang tak mampu...)
Jadi bila Omar bawa balik ke kampung iPad dia, maka memang teruja untuk melihat dan mencuba iPad.  Sebab sebelum nie ada seorang kawan yang memiliki Samsung Galaxy Tab, nak tengok pun tak dibenarkan apa tah lagi nak pegang dan main-main dengan application yang ada. Huhuhu... macam tue la bila kita tak mampukan... tengok dari jauh je... Sedey...
Rasanya iPad nie lebih kepada games, lagu-lagu dan untuk buat kerja-kerja menaip mungkin kurang sesuai.  Sebab tue remaja sekarang ramai yang tergila-gilakan iPad. Dalam gambar nie antara game yang ada iaitu Pictureka, best bila main ramai-ramai.  Berebut-rebut nak cari barang yang tersembunyi.
Gambar-gambar nie sementara menunggu makanan tiba bila keluar makan semasa di KL minggu lepas.  Gambar makan-makan tue nanti la letak dalam entry seterusnya.  Hahaha... tak habis lagi cerita makan-makan.
Hrmmm... tangan sapa la yang dompot kat belah atas tue...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??