Friday, November 16, 2012

Yazzed dan Rohaya Datang Manjung

Salam semua...
Nie entry tertunda yang nak letak kat sini dah lama dah tapi tak sempat sebab ada kerja lain yang perlu dilunaskan dahulu.  Jadi sebelum kembali sibuk minggu depan jadi letak la entry tertunda nie.  Nie patutnya nak buat dua entry tapi sebab dah lewat letak dalam satu entry je la.
Gambar atas nie Yazzed sekeluarga yang singgah kejap di Manjung dari Penang.  Gambar nie ambil pada hari Ahad, 28 Oktober 2012 yang lepas.  Terima kasih sebab sudi singgap ke rumah.  Yazzed nie kawan semasa di ITM, Shah Alam dan bila sambung di UUM masih lagi sama-sama melanjutkan pelajaran di tempat yang sama.
Gambar di atas dan bawah nie pula berlaku pada 6 November 2012.  Seorang lagi kawan semasa belajar di ITM datang ke Manjung.  Tapi kali nie hanya jumpa Rohaya Mahat di Swiss Garden Damai Laut yang kebetulan ada kursus di situ.  Jadi bawa Aya dan rakan pejabatnya ke Lumut untuk beli barangan hasil laut.  Tak sempat nak bawa ke rumah sebab dah lewat bila habis segala urusan di Lumut.  Insyaallah mungkin lain kali.
Kali terakhir jumpa Aya semasa reunion kawan-kawan ITM di rumah Yasmin tahun lepas.  Semasa zaman belajar dulu Aya merupakan rakan sebilik di Asrama Seroja.  Banyak kenangan pahit manis semasa setahun tinggal sebilik.  Lawak bila ingat-ingat kembali.  Those were the days...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??