Sunday, November 18, 2012

Buffet Dim Sum Di Quality Hotel

Salam semua...
Nie entry cerita makan-makan masa ke KL penghujung Syawal lalu. Dah lama pun tapi letak je la kan, kalo tak, tak de cerita dah sekarang hahaha....  Kebetulan gambar nie memang dalam lama diletak dalam senarai draf untuk dipublish tapi tue la tak sempat nak habiskan, nie pun dah terpaksa edit balik apa yang dicoret sebab dah lamakan.  Jadi kita lari kejap citer pasal makan-makan yang dah lama berlaku nie.  Boleh hilang tension dan stress bila tengok gambar makanan nie hehehe... Bila boleh pegi lagi nie???
Dah pernah buat satu cerita makan buffet dim sum di Hotel Quality, KL nie dulu. Kira nie kali kedua datang makan-makan di sini.  Hrmmm... bestnya terutama yang minat dengan dim sum dan makanan cina.  Kalau yang tak suka... mungkin tak kan dapat menikmatinya.  Yang atas nie dim sum yang dikukus.  Inti banyaknya dari udang yang memang terasa kesegarannya.
Ok yang atas dan bawah nie pulak dim sum yang digoreng.  Memang sedap la...
Atas nie dim sum yang manis seperti egg tart, yang lain-lain tue nak sebut nama pun tak tau jadi tengok je la gambar-gambar yang diambil.



Suasana dalam Meisan, sebab lambat sampai dari waktu yang dijanjikan jadi dapat tempat belah belakang.  Masa nie masih lagi awal jadi tak ramai lagi yang sampai.

Ada jugak yong tau foo sop dalam buffet tue, selain tue nasi goreng pun ada dan kuih-muih.
Yang atas nie memang sedap la kulit tue dibuat daripada keladi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??