Saturday, November 17, 2012

Cuti Dah Nak Habis...

Salam semua...
Seminggu nie cuti sedangkan kalau ikutkan memang dah cuti sekolah kan... Tapi tue la bila sekolah naik taraf jadi KV cuti dah tak sama macam selalu.  Bulan Disember nanti baru la start cuti selama sebulan sahaja sedangkan sekolah cuti untuk 7 minggu.  Waaa... dah kurang cuti, dah la masa kerja bertambah.... Tak pe fikir positif je la.

Hari nie baru balik dari KL, kira seminggu la ada di sana dari Jumaat lepas dan hari nie Sabtu baru balik ke Manjung.  Minggu depan akan mula sibuk dengan kerja-kerja rutin akhir tahun.  Mungkin ini tahun terakhir untuk kerja-kerja nie sebab tahun depan dah tak mengajar Sejarah tingkatan 4 dan 5 lagi.  Huhuhu... sedih jugak sebab dah lama ajar Sejarah untuk SPM. Jadi mungkin akan lagi kurang update blog, mungkin bila ada masa terluang boleh la letak entry yang ringkas.

Nak tulis cerita tentang ke KL pun tak de apa yang interesting.  Cuma kali nie drive ke sana dan kereta memang banyak di jalan.  Tadi masa singgah di R n R Rawang untuk breakfast punya la ramai orang kat tempat makan dan parking pun susah. Lepas pegi toilet terus je drive balik tak sempat nak beli apa-apa. Hrmmm...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??