Sunday, August 05, 2012

Berbuka di Tanjung Harapan

Salam semua...
Ok nie satu lagi entry berbuka puasa.  Hari terakhir di Shah Alam tue, berbuka di Medan Muara Ikan Bakar, Tanjung Harapan dekat Pelabuhan Kelang.  Wah... ada kawan yang datang untuk belanja berbuka.  Alhamdulillah... Orang kata rezeki jangan ditolak kan...
Kira nie first time sampai di sini.  Bole la pegi lagi lain kali kalau berkesempatan nanti, haaa tue ada pun no telefon untuk booking.
Masa sampai matahari dah tinggal sikit je, cuba tengok gambar kat bawah nie.
Makanan yang sampai dulu sayur kangkung nie, padahal nie la yang order last sekali. Rasa kira bole je la, tak la marvellous sangat.
Nie kat bawah sotong celup tepung.
Beza sikit kat sini sebab sotong celup tepung nie cicah dengan sambal yang agak pekat,  Selalu sos cili cair je kan.  Kira something different, ok sangat.
Order jugak ketam masak pedas yang rasanya bole la tak best mana pun.
Bawah nie udang masak halia. Sedap sebab udang tue fresh.
Rasanya ikan nie la yang paling best sekali antara semua masakan yang di order.  Jenahak masak 3 rasa memang sedap dan ikan pun terasa sangat fresh.  Tapi gambar blur la pulak.
Terima kasih sangat-sangat pada rakan yang datang dari jauh untuk berbuka bersama.  Ok lain kali kalau datang Manjung saya belanja pulak makan seafood.

2 comments:

finizaini said...

oh tidakk..cikgu yg dok di perak dh smapi sini...sya jejak pn xpnh...huhuhu

siti_m said...

ala fini ada kawan nak belanja tue yang saya sampai kalau tak tentu bila sampainya... ok orite jgk tempat dia fini kalo bole datang awal sebelum matahari terbenam mesti lagi best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??