Saturday, April 20, 2013

Hari Penamaan Calon PRU 13

Salam semua...
Hari nie hari penamaan calon untuk PRU 13 yang akan berlangsung pada 5 Mei 2013.  Di mana-mana saja dari kedai kopi, fb, twitter, sekolah pun cerita-cerita politik dan pilihanraya menjadi tajuk bualan utama.  Kadang-kadang bosan jugak bila macam-macam cerita keluar yang belum tentu kesahihan cerita tersebut, Hmmm.. masing-masing nak tegakkan dan menangkan calon pilihan sendiri.  Apa pun jangan sampai memecah-belahkan perpaduan dan ketenteraman di negara yang kita semua cintai ini.

Dah lama tak update blog nie.  Tak tau kenapa macam tak ada idea walaupun hanya untuk mencoret sebaris ayat.  Di Fb pun walaupun sentiasa online tapi sangat jarang meng update status sendiri kerana tak tau nak tulis apa.  Chatting pun dah semakin kurang.  Tambahan sekarang dengan adanya whatsapp,  instagram, viber, line, wechat, keek dan lain-lain lagi medium sosial, menyebabkan Fb semakin kurang digunakan.  Kebanyakan application nie semua di install tapi gunanya tak jugak.

Ok bawah nie ada kata-kata sebagai panduan untuk diri sendiri terutamanya dalam mengharungi kehidupan sehari-hari.  Semoga kita terus melangkah ke hadapan dan sentiasa memperbaiki diri dalam apa saja yang dilakukan.  Mungkin ada kesilapan di sini sana, kecewa, gembira tapi apa pun terus la melangkah dan jadikan hari semalam sebagai panduan dan pengajaran agar tidak diulangi kesalahan yang lalu.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ada Ke Yang Membaca??